Ezen időszak alatt az ügyintézés kizárólag e-mailben, vagy telefonon lehetséges, az iroda meghirdetett nyitvatartási ideje alatt – hétfő-kedd-csütörtök 08:00-15:30, szerda 08:00-17:30, péntek 08:00-13:30 – a 06 46/504-810-es telefonszámon vagy az iroda@mvkzrt.hu e-mail címen.
Az ügyfélszolgálati iroda tevékenységébe tartozó ügyek intézésére, mint a talált tárgyak kezelése, pótdíj ügyintézés stb., az iroda melletti jegy-és bérletpénztár első kiszolgáló ablakánál van lehetőség.
Meghosszabbodik az érvényessége az utazási kedvezményre jogosító igazolványoknak
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium döntése nyomán az MVK Zrt. valamennyi járatán történő utazáshoz, a járványügyi veszélyhelyzet megszűnését követően 60 napig az alábbi érvényesítő matricával rendelkező diákigazolványokat fogadja el:
- a köznevelésben 2019/2020-as tanév érvényesítő matricájával,
- a felsőoktatásban a 2019/2020-as tanév I. és II. féléves matricájával,
- a 2020/2021-es tanév I. féléves matricájával ellátott igazolványok.