Ugrás a tartalomra

Hitelességünk megőrzése a vendéglátásban – Oszlánczi Réka, a Creppy márka alapítójának gondolatai

minap.hu
Utoljára módosítva
2021. február 08. hétfő 15:05
A jelenleg fennálló embert próbáló időszak rengeteg kérdőjelet és bizonytalanságot állít az étterem tulajdonosok, a vendéglátás különleges szakmáját képviselők, az ebben dolgozók elé folyamatosan.

A túlélés a szektor célja, melynek egyik alapja a hitelesség megőrzése. Ennek kapcsán Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz Miskolc ügyvezetője az alábbi mondatokat fogalmazta meg:
„Mindig ezt a filozófiát képviseltem én is: a pandémia előtt, közben, és az újranyitás után is. Egy vendéglátó nem lesz hiteles ha mindenhez “ért”, minden típusú étel (pizza, hamburger, magyaros, kínai, olasz, stb.) szerepel kínálatában.

Ez csak a fókusz megoszlását eredményezi: nemcsak a szervezetben, de a vendégek fejében is zavart kelt. Mi a Creppyvel nem vagyunk a legjobbak minden ételtípusban. Mi nem akarjuk megváltani a világot, nem mi vagyunk a legjobb, “mindentudó” étterem. Célunk, hogy ha bárkinek PALACSINTÁzni támad kedve, akkor mindig a Creppy kell, hogy eszébe jusson az illetőnek. Ehhez minden nap törekszünk a legjobb minőséget adni, a legjobb palacsintatésztát sütni, a legfinomabb ízeket kreálni, látványosan dekorálni.”

Összegezve, mindenki abban nyújtsa a maximumot, amiben a legjobb, amiért a vendégek kitartanak mellette, amiért visszatérnek hozzá, bármilyen kihívással is szembesülünk.

További hírek

Olvasnivaló