Tavaly év végén hirdetett meg a Neutrogena egy pályázatot, amiben a szépségápolási márka magyarországi nagykövetét keresték.
– Egy olyan tartalomkészítőnél láttam meg a felhívást, akit Instagramon követek – mondta el Spilman Nóra. – Amikor elolvastam, hogy milyen emberre van szükségük, azonnal magamra ismertem. A pályázatra december 31-éig egy kétperces vágott videót küldtem be, amiben bemutatkoztam és elmondtam céljaimat. Januárban egy online interjúra hívtak, majd ezután derült ki, hogy engem választottak – mondta, hozzátéve, jövő február 15-éig szólnak feladatai: rendszeresen posztolnia kell a közösségi médiában a márkával kapcsolatban, amit egyébként is szeret és használ, emellett rendezvényeken, fotózásokon is részt kell vennie.
Kollégánktól nem áll távol a közösségi médiafelületek kezelése, hiszen több éve hobbiszinten foglalkozik ezzel.
– Nagyon örülök a lehetőségnek, mert emiatt úgy érzem, beért a munkám, amit valójában kedvtelésből végeztem már évek óta. Elkezdtem vágni a tévézés hatására, rendszeresen posztolok a Facebookra és 2018-tól aktívabban az Instagramra is. Emellett YouTube-csatornám is van egy éve. Ráadásul még húszévesen a modellszakmába is belekóstolhattam Milánóban – tette hozzá a nagykövet.