Ugrás a tartalomra

Vicces vagy megható – ezekkel a reklámokkal üthettük el az időt a Super Bowl szünetében

Létrehozva
Az NFL-idény döntője milliókat ültet a tévé elé világszerte. Az 54. Super Bowl azonban nemcsak a mérkőzésről szól, legalább annyian várják izgatottan a halftime showt – és persze a reklámokat is. Utóbbiak közül gyűjtöttünk most össze néhányat.

Érdekesség, hogy idén először vásárolt reklámfelületet magának a Facebook. Ebben az évben egy félperces blokkért 5,6 millió amerikai dollárt (1 milliárd 660 millió forint) kell fizetni a Foxnak, az pedig nem meglepetés, hogy az árak évről évre növekednek – írja a Nemzeti Sport.

Tavaly egyébként 98 millióan követték a Super Bowlt a CBS-en, míg a reklámok nagy része általában még hetekig téma marad a közösségi médiában.

Az első Super Bowlon, 1967-ben 42 ezer dollárba került fél perc (mindkét csatornánál, ugyanis akkor a CBS és az NBC is közvetítette az eseményt), 2000-ben már 2,2 millió dollár volt, 2015-ben pedig 4,5 milliót kellett letennie az asztalra annak, aki hirdetni szeretett volna.

Ez is érdekelhet

Világkupa – a DVTK öttusázója, Guzi Blanka bejutott a vasárnapi döntőbe
SportMiskolcVilág
Guzi Blanka meggyőző teljesítménnyel bejutott a vasárnapi döntőbe Egyiptomban.
Visszatért a klubikon Diósgyőrbe
SportMiskolc
Egy ízig-vérig diósgyőri szakember, Vitelki Zoltán vezetésével készül a DVTK II F4R csapata az NB III 2025/2026-os szezonjára.
Újabb klasszis csatlakozik a DVTK kosárlabdacsapatához
SportMiskolcVilág
A WNBA-ban szereplő Kathryn Westbeld a 2025/26-os szezonban Diósgyőrben folytatja pályafutását.
Remekelt az Északerdő a Tisza-tavon
Sport
A tavalyi eredményen csaknem egy órát javítva, 11 óra 59 perc 23 másodperces idővel ért célba az ÉSZAKERDŐ Zrt. csapata a 130 km-es Ultra Tisza-Tó futóversenyen.