Munkáját fia, Fazola Frigyes folytatta, aki Újmassán 1813-ban megépítette a ma is álló őskohót. A kedvezőtlen fekvés miatt később új vasgyárat kellett építeni, így esett a választás a Diósgyőr és Miskolc közötti területre. A felvételen az egykori Magyar Királyi Vas- és Acélgyár, későbbiekben Lenin Kohászati Művek, Diósgyőri Acélművek bejárata látható, amely hosszú ideig meghatározta Miskolc életét, szinte ma sincs család, amely valamilyen módon ne kötődne a legendás gyárhoz. 1991. december 29-én az üzemet privatizálták, amit sorozatos és gyakori tulajdonosváltások követtek. Az utolsó, ukrán tulajdonos 2009. február 23-án jelentette be, hogy befejezi tevékenységét.
Akkor és most…: a Magyar Királyi Vas- és Acélgyár
Ez is érdekelhet

Június végén lesz a 45. Kaláka Fesztivál
Gryllus Dániel, a Kaláka együttes alapító tagja elmondta: ezúttal is az Érsekkert lesz a hagyományosan a folk műfaj színes palettáját felvonultató seregszemle fő helyszíne június 26-29. között.

Filmvetítés a Nemzeti Összetartozás Napja alkalmából
Az 1920-as trianoni békeszerződés aláírásának évfordulójára emlékeznek Miskolcon is.

A vakációra hangolnak a könyvtár június eleji programjai
A II. Rákóczi Ferenc Könyvtár még a nyár beköszönte előtt kitesz magáért.

A fellépő betegsége miatt elmarad a TTH Színpad egyik legjobban várt produkciója
Arról, miképp tudják a már megvásárolt jegyeket visszaváltani a nézők, cikkünkben írunk bővebben.