Ugrás a tartalomra

Idén is a MIHŐ-é a legjobb ügyfélszolgálat

Létrehozva
2020 után ebben az esztendőben is több kategóriában jeleskedett a MIHŐ csapata a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadóján.

Kép
Kopcsóné Szotiropulosz Renáta, Korózs András, Batta Krisztina, és Hernádiné Dr. Bónis Tímea. Fotó: Juhász Ákos

Idén is a Miskolci Hőszolgáltató Kft. (MIHŐ) csapata bizonyult a legjobbnak a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadóján. A versenyt szeptember hatodika és nyolcadika között rendezték meg Debrecenben, azon összesen kilenc távhőszolgáltató cég csapata indult el, ebben a mezőnyben lett a legjobb a miskolciak csapat. A nyertes csapat tagjai – Batta Krisztina, Hernádiné dr. Bónis Tímea és Kopcsóné Szotiropulosz Renáta – felkészültségüknek és tárgyi tudásuknak köszönhetően remekeltek a megmérettetésen.

 - A verseny három részből állt, az első egy szituációs feladat volt, ezt azt jelentette, hogy egy színész játszotta el az ügyfelet, és az ő problémáját kellett megoldani, amire maximum öt perc állt rendelkezésre  – mondta el lapunknak Batta Krisztina, aki kiemelte, ezt a feladatot kizárólag a neki, vagyis a miskolci csapatnak sikerült megoldaniuk.

Ezen kívül egy panaszos levélre is megfelelő választ kellett adniuk, illetve egy negyven kérdésből álló tesztet is meg kellett oldaniuk a versenyzőknek – ezt már Kollárné Molnár Ildikó, a MIHŐ ügyfélszolgálati főelőadója nyilatkozta.

„A versenyen a négy elérhető elismerésből, hármat a miskolci hőszolgáltató csapata hozott el, így a "Legjobb Ügyfélszolgálat Díja", a "Legjobb Személyes Ügyfélszolgálat Díja", és a Legjobb Tesztírók Díja is a miénk lett – mondta el a főelőadó, aki elismerését fejezte ki a nyertes csapat tagjainak.

A Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége több mint ötven tagvállalatot foglal magába, nagy hangsúlyt fektetnek a fejlődésre, amelynek egyik eszköze a Mesterfutam verseny.

Kép
Ügyintézés a MIHŐ ügyfélszolgálatán. Fotó: Juhász Ákos

Korózs András, a MIHŐ ügyvezető igazgatója felidézte, a megmérettetést legelőször 2020-ban rendezték meg, akkor is a miskolci távhőszolgáltató csapata végzett az első helyen. Az eredmények birtokában váltak jogosulttá arra, hogy a 2021-es rangadót a cégük rendezhesse. Az ügyvezető fontosnak nevezte azt, hogy a szakmában dolgozók folyamatosan frissen tartsák tudásukat, és ezt az ilyen versenyek is segítik.

- Fontos másrészt azért is, mert minden megmérettetés alkalom arra, hogy a tudásuk frissítése mellett találkozzanak a társcégek munkatársaival, eszmét cseréljenek, meglássák, hogy mások hogyan kezelik ugyanazokat a problémákat. Meggyőződésem, hogy ez nagyban segíti a szakmai munkát nemcsak a MIHŐ-nél, hanem más vállalatnál is – tette hozzá.

Ez is érdekelhet

Képgaléria
V. Diósgyőri Íjász, Lovas és Hagyományőrző nap
Íjász, lovas és hagyományőrző napot tartottak
Miskolc
A Lovagi tornák tere adott otthont az V. Diósgyőri Íjász, Lovas és Hagyományőrző napnak szombaton.
A homlokzat mesél Miskolc elfeledett szállodájáról
Miskolc
Három Rózsa Szálló, Grand Hotel – mindkét néven ismert a ma bérházként működő Miskolc, Széchenyi utca 33. szám alatti épület. Ennek történetét járja körbe ezen a héten Nagy Attila helytörténész, a Mit Miskolc Adhatott Blog szerkesztője.
Nem véletlen, hogy Miskolcot választották
Miskolc
A Miskolci Egyetem hét és fél évtizedes nehézipari múltja nagyban közrejátszott abban, hogy mellettünk döntött a Halms.
Újabb fogadóórát tart Tóth-Szántai József
Miskolc
A június 24-i fogadóórára tíz sorszámot osztanak ki június 16-án.