A környezettudatos vállalati működés ma már alapelvárás, így minden cég számára elengedhetetlen, hogy tevékenységét a társadalmi és természeti környezet szempontjainak figyelembevételével alakítsa. E szemlélet mentén folytatja a PPH Media a Greengage a versenyt, amely idén új dimenzióval bővült az ESG kritériumok beemelésével. Már nemcsak a környezeti szempontokat emeli ki, hanem a társadalmi felelősségvállalást és a vállalatok áttekinthetőségét is, ezáltal támogatva a fenntartható fejlődést - osztotta meg szerkesztőségünkkel sajtóközleményben a MiReHu Miskolci Regionális Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
A zsűri két fordulóban, szakmai alapon értékelte a pályaműveket. A MiReHu a tavalyi Európai Hulladékcsökkentési Hétre (EWWR) kidolgozott „Mentés másként” kampányával nyerte el a Special Mention díjat - tették hozzá.
A tavalyi EWWR kiemelt témája az ételpazarlás megelőzése volt. Ehhez kapcsolódva a Társaság számos kreatív, szemléletformáló akciót szervezett. A kampány üzenete a társadalom minden rétegéhez szólt: családokhoz, vállalkozásokhoz és intézményekhez egyaránt. Több program a közösség erejére épített, és a MiReHu csapata is példát mutatott: a „ReFood Court” élelmiszermentő szigetekkel a megmaradt, de még fogyasztható élelmiszerek megosztását segítette elő, míg a „Morzsaparti” kezdeményezés során a közösségeket ösztönöztük a maradék ételek közösségi megosztására - számoltak be.
A kampány elemei közel 900 ezer megtekintést értek el a közösségi médiában, és mintegy ötezer ember találkozott személyesen figyelemfelkeltő installációkkal, edukációs eszközökkel és eseményekkel - adták hírül.
Ez az elismerés ismét visszaigazolja, hogy a MiReHu következetesen és hitelesen képviseli a fenntarthatóság ügyét - hangsúlyozták.